Dragi čitatelji,

na uzajamno zadovoljstvo ušli smo u drugu godinu izlaženja našeg časopisa. Zahvaljujemo svima koji pratite i podržavate naša nastojanja da približimo znanost i praksu. Ostajemo dosljedni početnom izboru: biti nekomercijalni izvor sažeto pripremljenog sadržaja prezentiranog u otvorenom pristupu. Istovremeno učimo (na vlastitim i tuđim greškama) i razvijamo se (kreativno prateći svjetske trendove i najbolje prakse). Posljedično, odlučili smo promijeniti vremensku dinamiku izlaženja što znači da ćemo nove brojeve objavljivati u ožujku, lipnju, rujnu i prosincu. Ovim putem najavljujem i nove, isključivo online sadržaje, koji će uskoro u suradnji s (ne)akademskim partnerima biti dostupni zainteresiranim čitateljima.

U proteklih nekoliko mjeseci svjedoci smo „zaoštravanja“ konkurencije na hrvatskom medijskom tržištu. Ponuda stručnih poslovno-ekonomskih sadržaja postaje sve bogatija (npr. Forbes Hrvatska, next BUSINESS i eCommerce), što je odlična vijest. Podržavamo pluralizam i mogućnost izbora. Štoviše, smatramo da jedni drugima možemo pomoći i u konačnici svi postati boljim poslovnim i ekonomskim znalcima. Potrebno je naglasiti da Ekonomski znalac nije i ne bi trebao biti sinonim za ekonomsko ili istraživačko novinarstvo. Možda ponekad granica nije u potpunosti vidljiva, ali jedinstvenost naših priloga zasniva se na rigorozno provedenim vlastitim primarnim istraživanjima ili  argumentiranim stručnim mišljenjima. Brzina i senzacionalizam objava nisu u središtu našeg interesa. Nasuprot tome, naglasak stavljamo na relevantnost, točnost i dubinu analize.

U novom broju Znalca nalaze se tekstovi iznimne skupine autora. Svi oni, baš kao i autori prije njih odnosno budući autori, nesebično su poklonili svoje slobodno vrijeme kako bi s nama podijelili svoja znanja. Obrađene su teme iz područja interne komunikacije, političke ekonomije, računovodstva i revizije, prodaje i marketinga, vodstva, organizacijskog ponašanja i makroekonomije. Vjerujemo da će vas napisano potaknuti na promišljanje o vlastitim poslovnim iskustvima, ali i pružiti bolje razumijevanje naše poslovne svakodnevice.

Tomislav Hernaus
GLAVNI UREDNIK ČASOPISA